
سازیتو
با سرویس همگام سازی سازیتو و باسلام بدون هیچ دردسری و کاملاً رایگان ، تمامی محصولات فروشگاه سازیتو خود را به باسلام منتقل کنید و به صورت هم زمان در دو کانال فروش برتر ایران حضور داشته باشید.
برای راهاندازی و استفاده از سرویس همگام سازی سازیتو و باسلام ، میتوانید از فرایند آموزشی زیر بهره ببرید. این سرویس بهگونهای طراحی شده است که بدون نیاز به دانش برنامهنویسی ، بهراحتی قابل استفاده باشد. کافی است چند مرحله ساده را طی کنید تا فروشگاه سازیتو خود را به باسلام متصل کرده و از امکانات آن، از جمله دسترسی به میلیون خریدار بالقوه و مدیریت یکپارچه محصولات استفاده کنید.

آموزش راه اندازی
پس از ثبت دامنه، وارد بخش مدیریت غرفه باسلام میشوید. در این مرحله میتوانید نحوهٔ انتقال یا اتصال محصولات بین سایت سازیتو و غرفهٔ خود را تنظیم کنید؛ در ادامه به توضیح هر یک از موارد میپردازیم:
ارسال همهٔ محصولات به باسلام
با فعالسازی این گزینه، تمام محصولات موجود در سایت شما بهصورت خودکار به غرفهٔ باسلام منتقل میشوند. پس از تأیید هر محصول توسط تیم باسلام، آن محصول در غرفه شما نمایش داده خواهد شد.
اتصال به محصولات موجود در غرفهٔ باسلام
اگر پیش از این محصولاتی را بهصورت دستی در باسلام ایجاد کردهاید، با فعالسازی این گزینه میتوانید آنها را بر اساس عنوان محصول، بهطور خودکار با محصولات موجود در سایت سازیتو همگام کنید.
وضعیت حساب و همگام سازی محصولات
برای قطع کامل اتصال سایت خود با باسلام، وضعیت حساب را روی «غیرفعال» قرار دهید. در صورتی که بخواهید فقط «بهروزرسانی موجودی و قیمت» را غیرفعال کنید—و بهصورت دستی از طریق داشبورد غرفهداری باسلام آنها را تنظیم کنید—میتوانید گزینهٔ «همگامسازی» را خاموش کنید.

با غیرفعالسازی وضعیت حساب، اتصال بین سایت و غرفه بهطور کامل قطع میشود و هیچ محصول جدیدی از سایت به غرفه اضافه نخواهد شد. در صورت فعالسازی مجدد، اتصال دوباره برقرار شده و فرایندها به حالت عادی بازمیگردند. با غیرفعال کردن همگامسازی محصولات، بهروزرسانی خودکار قیمت و موجودی انجام نمیشود. در این حالت غرفهدار باید قیمت و موجودی محصولات را به صورت دستی از طریق داشبورد غرفهداری باسلام بهروزرسانی کند.

نام پلتفرم
غرفهدار میتواند نام پلتفرمی را که در همسلام ایجاد کرده است، به هر نام دلخواه تغییر دهد. این نام در تنظیمات پروفایل غرفه قابل شخصیسازی است.
ضریب قیمت
اگر غرفهدار بخواهد پیش از ورود محصولات به باسلام، قیمت آنها را بهصورت گروهی چند درصد افزایش یا کاهش دهد، میتواند مقدار موردنظر را بهصورت مثبت (افزایش) یا منفی (کاهش) وارد کند.
مثال ها- ضریب ۱۰ → افزایش ۱۰٪ → قیمت ۱۰۰٬۰۰۰ → ۱۱۰٬۰۰۰
- ضریب -۲۰ → کاهش ۲۰٪ → قیمت ۱۰۰٬۰۰۰ → ۸۰٬۰۰۰







